Aquila obměnila komunikační platformy, cílí na maminky
Aquila se od soutěže Miss a projektu Aqua Babes posunula k maminkám. Co jí
to přineslo, přibližuje její brand manažerka Kristýna Tomečková.
Aquila se od soutěže Miss a projektu Aqua Babes posunula k maminkám. Co jí
to přineslo, přibližuje její brand manažerka Kristýna Tomečková.
# Aktuality # Retail # Marketing
V obchodním centru Westfield Chodov otevírá Lego svůj první brandový
obchod na českém trhu.
Nastupující generace budoucích zákazníků a spotřebitelů se bude
mediálně chovat úplně jinak, než jsme byli dosud u stávajících
generací zvyklí, píše Vítězslav Klement z Group M o generaci Z.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Bývalý marketingový ředitel on-line farmářského tržiště Scuk.cz
Lukáš Balek rozšíří tým Ecomailu.
Součinnost marketingu a obchodu bude tématem první marketingové B2B
konference v České republice.
Klimatická změna je aktuální téma, které je nutné brát vážně a motivovat lidi k tomu, aby o něm mluvili a hlavně jednali. I to zaznělo na
Global Goals Summitu 2022.
# Marketing # Data # Aktuality
Lhaní a podvádění firem Češi neodpouštějí. Faulem je i arogantní
chování nebo neochota.
Sójové výrobky Soyka přichází na trh s novou podobou obalů a webu.
Cílem je rozšířit řady zákazníků.
# Aktuality # Marketing # Data
Většinu dárků budou Češi nakupovat na internetu. Navzdory krizi šetřit
neplánují, vyplývá z výzkumu Heureky.
Rychlé doručování online nákupů získává u českých spotřebitelů na
oblibě. Klíčová je úspora času.