Program Důvěryhodné značky zveřejnil letošní vítěze
Marketingový program Důvěryhodné značky rozdal ocenění. Mezi
nejsilnějšími značkami celého průzkumu zazněla jména jako Lego, Jar
a Iqos.
Marketingový program Důvěryhodné značky rozdal ocenění. Mezi
nejsilnějšími značkami celého průzkumu zazněla jména jako Lego, Jar
a Iqos.
Za projekt ArtMoment, jehož základem jsou zážitkové večery s malováním,
stojí dva studenti studující v zahraničí.
# Aktuality # Lidé # Marketing
Marketér Jakub Petřina se vrátil do skupiny PPF. Od začátku listopadu
zaujal pozici Group Head of Brand Strategy.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Na pozici Head of Marketing Communication nastupuje Magdaléna Mohelová, která
přichází z CZC.cz.
# Aktuality # Retail # Marketing
Přes 300 tisíc zákazníků si stáhlo novou aplikaci Moje dm. Nový formát
nabízející live online shopping si získává publikum.
# Aktuality # Retail # Marketing
Během slevové akce Black Friday, jež se koná kolem 25. listopadu, utratí
čeští spotřebitelé zhruba sedm miliard korun.
Pokud bude marketing a obchod spolupracovat, přinese to firmě byznys a zisky,
říkají organizátoři první B2B marketingové konference Lucie Zaki a Lukáš Smelík.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Baileys podpoří kampaní svou novinku Baileys Deliciously Light, jež obsahuje
o 40 % méně kalorií a cukru.
Česká značka ořechových krémů Big Boy plánuje vlastní kamennou
prodejnu. Rovněž chce investovat i do outdooru či televize.
# Aktuality # Retail # Marketing
Prodejce sportovního zboží Decathlon spouští na českém trhu svou
nákupní aplikaci.