B2B marketing se vrací k vyprávění příběhů
Vypadá to, že B2B marketing vstupuje do nového zlatého věku, říká
Richard Parsons z londýnské agentury True BBN.
Vypadá to, že B2B marketing vstupuje do nového zlatého věku, říká
Richard Parsons z londýnské agentury True BBN.
Philip Morris uvádí na trh v České republice novou generaci zařízení na
nahřívání tabáku IQOS Iluma, která využívá technologii indukčního
ohřevu.
# Marketing # Reklama # Aktuality
Online marketing umí dezinformační weby dělat dobře, vydělávají
i miliony korun měsíčně, píše Ondřej Vácha.
# Aktuality # Retail # Marketing
Nákupní galerie Myslbek bude pořádat pravidelné výstavy, přidá i nové
značky.
Síť francouzských pekařství Paul se rozhodla rozšířit svůj věrnostní
program. Pro členy nabízí nové benefity.
Vinea přichází na trh s novou limitkou své edice Kumšt moštu, tentokrát
spojila hroznový mošt se šťávou z moruše černé.
I přes pomalý rozjezd letošního roku se affiliate marketingu na českém
trhu i letos daří. Meziročně roste o 12,5 %.
# Aktuality # Marketing # TV & video
Reality show BeerMaster, která má zvýšit povědomí o značce Budějovický
Budvar, se vysílá i na tematické stanici Nova Action.
Značky, které budou i v době krize nadále budovány, ji překonají lépe,
než ty, do kterých se investovat přestane, říká Marek Ševčík z Danone.
V letošním ročníku soutěže Czech Contact Center Award nejlépe obstály
Alza.cz, Comdata, Conectart, Telly či Vocalls ve spolupráci se Zásilkovnou.