Muzeum literatury vytváří digitálního průvodce literaturou
Muzeum literatury se rozhodlo přenést exponáty ze svých sbírek do online
prostoru. Na digitalizaci spolupracuje s agenturou BlueGhost.
Muzeum literatury se rozhodlo přenést exponáty ze svých sbírek do online
prostoru. Na digitalizaci spolupracuje s agenturou BlueGhost.
Šumivá vína si nacházejí cestu na letní párty, k bazénu či na jiné
společné akce, říká marketingový ředitel Bohemia Sekt Martin Fousek.
# Aktuality # Online # Marketing
Direct pojišťovna vstoupila na sociální síť TikTok. První videa ukazují
různé příběhy z kanceláří.
K úspěchu B2B firem nevede cesta jen přes výkon, své místo má u nich
i budování značky, myslí si Richard Parsons.
Na půdě Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy se uskutečnil
studentský hackathon na podporu Sbírky potravin.
Projekt Amazing Places představil vítěze nejkouzelnějších míst roku
2022. Vítěze vyhlašoval v 18 kategoriích napříč Českem, Slovenskem,
Rakouskem a Itálií. Na příští rok chystá i některé novinky.
Božkov představuje nový design své vodky. K ní přidává novinku
v podobě Božkov Jemná se sníženým obsahem alkoholu.
Footshop dokáže oslovovat zákazníky, kteří potom vytvářejí trendy,
říká o svém obchodě s teniskami jeho CEO a zakladatel Peter Hajduček.
Obchodní centra spustila kampaně, které lákají zákazníky k vánočním
nákupům. První čísla ukazují, že návštěvnost obchodů je zatím
lepší než v loňském roce.
Cupra otevřela první showhroom Cupra Garage v České republice, a to
v Lípě u Zlína.