Mark Holden: Značky získávají podíl pomaleji, je třeba změnit myšlení
Přestože technologický vývoj přinesl řadu možností pro marketing,
marketéři jich nedokázali plně využít. Důvody spatřuje Mark Holden
v jednotlivcích a navrhuje změnu myšlení.
Přestože technologický vývoj přinesl řadu možností pro marketing,
marketéři jich nedokázali plně využít. Důvody spatřuje Mark Holden
v jednotlivcích a navrhuje změnu myšlení.
Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary odhalil vizuál pro letošní
57. ročník. Připravilo ho opět Studio Najbrt.
Online prostředí podporuje svou podstatou krátkodobé výkonnostní kampaně,
proto by se měla většina rozpočtu pro online komunikaci soustředit na
brandové kampaně, řekl v Praze na setkání OmniConnect Les Binet.
# Aktuality # Retail # Marketing
Asko – Nábytek přidává do svých prodejen vzorové byty, které mají
ukázat možnosti plánování interiéru.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Gordon’s přichází na trh se svou nealkoholickou novinkou. Podpoří ji
v gastru, na sociálních sítích a s influencery.
Activia přináší na trh novinku v podobě bezlaktózového nápoje
s příchutí jahoda a kiwi.
V záplavě trendů a technologických vychytávek není možné, aby lidé
pracující v marketingu ustrnuli ve vývoji.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Na trh vstupuje Terrapino, aplikace, která uživatelům denně předkládá
nové úkoly k udržení mentální a fyzické kondice.
LG Electronics přichází s novým směřování své značky a novou
vizuální identitou.
# Aktuality # Lidé # Marketing
Zuzana Papežová střídá ve vedení marketingové komunikace společnosti
Toyota ČR Petra Koreckého.