Klik.cz: Koncept s agentem s povolením srovnávat se osvědčil
Klik je jako Heureka na poli pojišťoven, a stejně jako jsou na srovnávači
e-shopy rády, tak je tomu i v našem případě, říká marketingový
ředitel firmy Petr Princ.
Klik je jako Heureka na poli pojišťoven, a stejně jako jsou na srovnávači
e-shopy rády, tak je tomu i v našem případě, říká marketingový
ředitel firmy Petr Princ.
KPMG Česká republika navázala partnerství s běžkyní Kristiinou Mäki,
která se zapojí do náborových i klientských aktivit společnosti.
GymBeam začíná ve svém Fitness Hubu v pražském Karlíně natáčet živé
rozhovory.
Bývalá internetová televize Mall.tv oznámila změnu své strategie a obchodního modelu. Primárně se zaměří na tvorbu internetových televizí
na míru pro jednotlivé subjekty.
Umělá inteligence při správném využívání ulehčí marketérům práci,
stále je však klíčová autenticita a ochota přizpůsobit se novým
technologiím a trendům.
Prodejce obuvi Humanic přidává do svého portfolia novou dámskou značku
Kate Gray.
Aktuálně našimi produkty pokrýváme zejména snídaně a svačiny, naší
ambicí je dostat se i do dalších fází dne, říká zakladatel značky Big
Boy Alex Koníček.
# Aktuality # Marketing # Retail
K pěti pražským stávajícím pobočkám pekařské kavárny Zrno Zrnko
přibude další v Dejvicích.
# Aktuality # Marketing # Reklama
E-shop specializovaný na produkty z ovčí vlny a dalších přírodních
materiálů se v zahraničí rebranduje.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Schweppes mění design svých produktů. Spolu s novými etiketami spouští
i novou kampaň.