Bernard umožňuje zákazníkům hodnotit přes aplikaci kvalitu piva
Pivovar Bernard zjišťuje pomocí aplikace názor zákazníků na své
čepované pivo. Zprovoznil také web pro profesionální i amatérské
výčepní.
Pivovar Bernard zjišťuje pomocí aplikace názor zákazníků na své
čepované pivo. Zprovoznil také web pro profesionální i amatérské
výčepní.
V Mall Group má Suchý na starost veškeré marketingové aktivity spojené
s dalším směřováním značek CZC i Mall, a to napříč všemi zeměmi,
kde skupina aktuálně působí.
Livesport doplňuje své zpravodajství Livesport Zprávy o sportovní podcast
Livesport Daily.
# Aktuality # Marketing # PR # Lidé
Na pozici Marketing & PR Managera agentury Marketup nastupuje Radim Petlach.
Nezastavujte své HR aktivity na úrovni inzerátů, ale snažte se o pozornost
případných uchazečů budováním značky jako kvalitního a žádaného
zaměstnavatele, doporučuje Andrea Krejčí z H1.cz.
Marketing Festival se po online ročnících a následné přestávce vrací do
živého formátu. Uskuteční se příští rok v únoru v brněnském
Janáčkově divadle.
Ve dnech 1. a 2. června se bude poprvé konat Konference doručitelnosti
o e-mailovém marketingu.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Prosecco Mionetto pokračuje ve své spolupráci s lokálními designéry.
Letos se spojuje se značkou Silky Gang.
# Online # Marketing # Aktuality
Digitální agentura Aitom pomohla prodejci ojetých vozů Carnext zvýšit
leady i tržby. Detaily jsou uvedeny v případové studii.
Česká marketingová společnost vyhlásila vítěze soutěže Marketér roku.
Hlavní cenu si odnesla Ivana Janečková z Duhovka Group.