Místo letáků nebo katalogů nastupuje virtuální realita
Uplatnění virtuální reality v prezentaci firem se rozšiřuje. Umožňuje
zákazníkům interaktivně a realisticky se zapojit s produkty či službami.
Uplatnění virtuální reality v prezentaci firem se rozšiřuje. Umožňuje
zákazníkům interaktivně a realisticky se zapojit s produkty či službami.
Kromě zábavy se budou značky na letních hudebních festivalech letos
zaměřovat i na vážnější témata, jako je udržitelnost, nebo
kyberbezpečnost.
Autor knihy Anatomie rozhodování Richard Shotton představil na konferenci
Communication Summit svou letošní knižní novinku, ve které popisuje, jak
využit behaviorálních poznatků ke zvýšení prodejů a k získání
zákazníků.
Klub učitelů marketingu při České marketingové společnosti (ČMS)
zorganizoval na začátku května seminář „Marketing a reklama
v proudu času".
Cappy přináší na trh novinku z řady Cappy Lemonade s příchutí jahody
bez cukru.
# Aktuality # Marketing # TV & video
Příběh českého grafického designu pro veřejnost mapuje kulturní projekt
Identita. Představí televizní cyklus, výstavu, monografii
i dokumentární film.
Udržitelné obaly pomáhají prodejům, lidé však nejsou ochotni si za ně
připlatit, ukazuje experiment agentury Ipsos.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Dynybyl rozšiřuje své portfolio jalovcových ginů o příchuť meruňky a broskve. Podpoří ji kampaní v PR a outdooru.
Placené zobrazování konkurence ve vyhledávání lze řešit právně. Jiří
Kučera z kanceláře Kučera & Associates radí, kdy nastává čas se
bránit.
# Aktuality # Udržitelnost # Marketing
Až 53 % firemních tvrzení podává o udržitelnosti vágní, či dokonce
zavádějící informace, plyne to ze zjištění Evropské komise.