Spojení značek s lokálními tvůrci berou spotřebitelé pozitivně
Propojení mezinárodních značek s lokálními tvůrci je u spotřebitelů
vnímáno pozitivně, do komunikace to vnáší autenticitu i punc lokálnosti.
Propojení mezinárodních značek s lokálními tvůrci je u spotřebitelů
vnímáno pozitivně, do komunikace to vnáší autenticitu i punc lokálnosti.
Co znamená opravdovost? A stojí o ni značky vůbec? Na konferenci
Communication Summit se 24. května diskutovalo o tom, proč je autenticita
v marketingové a PR komunikaci v dnešní době nezbytná.
Umělou inteligenci využívá Glami na psaní tiskových zpráv, překlady, ale
také pro kreativní procesy, přibližuje šéfka brand marketingu Hana
Zachová.
Rum Heffron uvádí na trh již čtvrtou limitovanou edici, s níž vzdává
hold české odvaze, tentokrát letcům RAF.
Nové nástroje a umělou inteligenci je důležité považovat za pomocníky
v marketingu a naučit se s nimi pracovat. Klíčové je také vyhodnocování
a údržba.
Stock Plzeň-Božkov uvádí na trh tři nové předmíchané nápoje
v plechovkách.
# Aktuality # Retail # Marketing # Lidé
Síť značkových prodejen a zároveň oddělení péče ve společnosti
Vodafone bude nově řídit Jan Kohout.
Téměř polovina vedoucích pracovníků přiznává, že je ChatGPT přiměl
k vyšším investicím do generativní umělé inteligence.
Mezinárodní kongresová asociace ICCA zařadila Prahu na pátou příčku
žebříčku nejžádanějších kongresových destinací světa.
Pro značky přestává být nejtěžší zaujmout zákazníky, ale udržet si
jejich pozornost a loajalitu, ukázala mimo jiné konference Content First.