Allwyn: Naším cílem je vytvářet loterie, v nichž vyhrávají všichni
U nás vyhrávají nejen ti, jimž padnou šťastná čísla, ale celá
společnost – právě díky podpoře dobročinných projektů, říká za
Allwyn Pavel Turek.
U nás vyhrávají nejen ti, jimž padnou šťastná čísla, ale celá
společnost – právě díky podpoře dobročinných projektů, říká za
Allwyn Pavel Turek.
Letošnímu žebříčku nejhodnotnějších světových mediálních značek
opět vévodí online společnosti. Nejsilnější je s náskokem Google před
TikTokem, trojici uzavírá Facebook. Skokanem je LinkedIn, naopak padá
Twitter. Z tradičních mediálních značek je nejsilnější Disney, ukazuje
nový žebříček Brand Finance.
# Aktuality # Marketing # Retail
Sportovní značka Lululemon si vybrala e-shop Zalando jako partnera pro vstup
na evropský trh.
V současné době zákaznických zkušeností dominují firmy, které
dokáží získat zákazníkovu pozornost a pozitivní uživatelskou zkušenost.
Mezi novými retailovými značkami, které tento rok vstoupily na český trh,
figurují módní hráči i gastro koncepty.
# Aktuality # Marketing # Reklama
KFC do své nabídky zařadilo speciální KFC Diablo Box se stíracím losem
s kódy, které lze využít ve hře Diablo IV.
Kinley rozšiřuje své portfolio o novinku s příchutí citrusu a kapky
kanangy neboli ylang ylang.
Začíná 57. ročník Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary, na
který si jeho partneři připravili celou řadu aktivací.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Společnost VNV Productions rozšiřuje portfolio svých služeb o nové
podcastové studio.
Pomocí cílení na základě nákupní nálady a chování zákazníků mohou
značky a agentury přizpůsobit své kreativy pro konkrétní lokality
s různým počasím, a tím lépe zaujmout spotřebitele.