Značka Shein si podmaňuje mladou generaci
Čínská ultra fast fashion značka dokáže svými levnými produkty oslovit
mladé po celém světě. Využívá k tomu promyšlený marketing.
Čínská ultra fast fashion značka dokáže svými levnými produkty oslovit
mladé po celém světě. Využívá k tomu promyšlený marketing.
# Aktuality # Marketing # Retail
V loňském roce k nám bylo dovezeno téměř 10 milionů lahví prosecca,
což je o 9,6 % více než v roce 2021.
Mobilní aplikace pro cestování Placehunter přichází s novým konceptem.
K zemím střední Evropy přidává Itálii.
Plzeňský Prazdroj akceleroval svůj program Fresh Outlet zaměřený na
vylepšování exteriérů hospod a restaurací.
Ve druhé polovině letošního roku chce Orlen přejmenovat zhruba tři stovky
čerpacích stanic Benzina. Od nového roku na rebranding naváže změnou
marketingové komunikace.
Novou značku italského likéru Italicus Rosolio di Bergamotto na český trh
přináší společnost Jan Becher Pernod Ricard.
Češi mají letos enormní zájem o trávení dovolené v zahraničí.
Cestovní kanceláře hlásí rekordní poptávku. Zaměří se na komunikaci
novinek a last minute nabídek.
Krize nutí firmy přehodnocovat strategie, hledat nové příležitosti nebo
snižovat závislost na ostatních. Stále častěji se otvírá i otázka
vstupu na maloobchodní trh. Jak na to, popisuje Andrea Krejčí z H1.cz.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Česká spořitelna vstupuje jako první banka v Česku na herní platformu
Twitch a v nové komunikační kampani se zaměří na komunitu hráčů
počítačových online her.
# Marketing # Data # Aktuality
De'Longhi využila Brand Lift z dílny PHD pro vyhodnocení launchovací
kampaně na nový kávovar Eletta Explore.