Značka Modeta se vrací na trh, uvádí kolekci plavek
Česká textilní společnost Modeta Style Jihlava uvádí znovu na trh svou
značku Modeta.
Česká textilní společnost Modeta Style Jihlava uvádí znovu na trh svou
značku Modeta.
Domi Alagia z Love Island již nestojí v čele žebříčku nejznámějších
influencerů, do vedení se vrátil Kovy.
Zavedení podobné služby jako „delivery to gate“ plánujeme i na
nádražích, říká za Bageterie Boulevard Martina Hájková.
Ocenění Absolutní vítěz eventové soutěže Výroční ceny ČEA získalo
Slavnostní zahájení a ceremoniály Olympiády dětí a mládeže 2024.
Vybudovat důvěru trvá dlouho, je to pracné a navíc se může celý
výsledek za chvíli zhroutit, zaznělo na konferenci Communication Summit.
Se začátkem festivalové sezóny představuje Desperados novou příchuť Red
s tóny červeného ovoce, aguardiente a extraktu z guarany.
# Aktuality # Výzkum # Marketing
Na oslavu Dne dětí vezme čtvrtina rodičů své ratolesti na výlet, 19 %
jim dá sladkost, 14 % hračku nebo jiný hmotný dárek.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Bubblify rozšiřuje svou nabídku o originální sběratelské hračky The
Monsters Labubu.
Návratnost investic do věrnostního programu je většinou pozitivní,
v průměru přináší 5,2× více, než jsou vstupní náklady, ukazuje
průzkum Antavo.
# Aktuality # Výzkum # Marketing
Do tří let by měla AI využívat každá druhá česká firma.
V kreativních oborech je to globálně více než 80 %.