Woltair: Místo strašení jdeme raději cestou edukace
Nechceme komunikovat manipulativně, vše říkáme naprosto férově, říká
marketér české energetické společnosti Woltair Jan Škrabánek.
Nechceme komunikovat manipulativně, vše říkáme naprosto férově, říká
marketér české energetické společnosti Woltair Jan Škrabánek.
Rodinný pivovar Bernard rozšiřuje nabídku svých nealkoholických variant
v lahvích o grepovou novinku.
Letecký portál Letuška.cz zavádí věrnostní program, nabízí možnost
úspor na nákupu letenek a dalším zboží.
Propagace je pro neziskovou organizaci Zdravotní klaun důležitá. „Když se
nebudeme propagaci věnovat, tak ji odsuzujeme k zániku, protože nebudeme
mít na naši práci dostatek prostředků," vysvětluje v rozhovoru ředitelka
Kateřina Slámová Kubešová.
V pražském obchodním centru Westfield Chodov otevře Oral-B na týden svůj
pop-up store.
Trend investování do alkoholu je u nás v posledních letech citelný,
s inflací se ještě zrychlil, říká Ondřej Balvín z Rémy Cointreau.
Značka Gillette se nyní vydává do oblasti esportu, kde navázala spolupráci
s organizací Enterprise Esports.
Popeyes chce být v komunikaci otevřený, naslouchat fanouškům a zapojovat
je do vylepšování značky, říká marketér Jakub Aleksandrowicz.
Značka hračky Igráček si v průzkumu Nejdůvěryhodnější značka
meziročně polepšila o nejvíce hlasů a stala se i skokanem roku.
V kategorii vína se poprvé v historii programu na první příčce umístila
značka Víno Mikulov.
Sazka rozšiřuje v předvánočním období svá prodejní místa. Losy budou
dostupné i na Rohlíku.