Fostra: S budováním důvěry začínáme každý rok nanovo
V zásadě každou sezónu musíme u lidí vybudovat důvěru v naše
kompetence, popisuje marketing ve vzdělávání marketér Fostry Robert Arient.
V zásadě každou sezónu musíme u lidí vybudovat důvěru v naše
kompetence, popisuje marketing ve vzdělávání marketér Fostry Robert Arient.
Po univerzitách přináší Lokni filtrovanou vodu také do mateřských,
základních a středních škol.
# Aktuality # Marketing # Retail
Kamenná prodejna ZeMě.store v centru Brna nabídce tisíc produktů v péči
o tělo i domácnost.
Dosavadní spolumajitel AffilBoxu Jaroslav Janíček předává svůj 49% podíl
do rukou nových partnerů.
Alkohol jako zdraví prospěšný nápoj či klíč k úspěchu u žen.
Oldřich Vávra z katedry marketingu pražské VŠE se v dalším textu
zaměřuje na to, jak se vyvíjely reklamy a marketing alkoholických nápojů.
T-Mobile překročil milník 1,5 milionu registrovaných uživatelů ve svém
programu Magenta Moment, představí několik novinek.
V našem případě je zásadní pracovat s lokálním marketingem, tedy tím,
co kolemjdoucí vidí u naší pobočky z ulice, říká Andrea Fenn
z Twistcafe Group.
Novým majitelem digitální agentury Inveo se stává investiční skupina
SPM.
Direct Group expanduje do Rakouska, oznámila akvizici vídeňské banky
A1 Bank.
Zdravé občerstvení Rio ze skupiny Twistcafe Group navazuje partnerství
s olympionikem Martinem Fuksou.