TikTok roste nejen u generace Z, zapojuje se i více značek
Nejpočetnější věkovou skupinou na TikToku je generace Z, stále více se
však zapojují i vyšší věkové skupiny. Oblíbenost roste také mezi
značkami, zaznělo na Marketing Meeting.
Nejpočetnější věkovou skupinou na TikToku je generace Z, stále více se
však zapojují i vyšší věkové skupiny. Oblíbenost roste také mezi
značkami, zaznělo na Marketing Meeting.
Coca-Cola se stala exkluzivním nápojovým partnerem Českého svazu ledního
hokeje.
Letošní konference Procurement Forum se zaměřila především na inovace,
digitalizaci, udržitelnost, lidi a firemní kulturu.
# Aktuality # Lidé # Marketing
Na pozici provozního ředitele společností Imper CZ a Mediaboard přichází
z LMC Miloš Myšička.
Díky nové legislativě mají mít spotřebitelé letos větší jistotu, že
budou nabízené slevy na Black Friday skutečné. E-shopy očekávají až
trojnásobnou návštěvnost.
Kofola ČeskoSlovensko rozšiřuje svůj záběr a vstupuje do pivního segmentu
s regionální působností díky akvizici značek Holba, Litovel a Zubr.
Letošní ročník lisabonské konference Web Summit byl z pohledu
marketingových témat zklamáním, píše Daniel Blažek, který postrádal
i e-commercová témata. Konference ale podle jeho názoru stále nabízí
inspiraci a možnost nakouknout do různých informačních bublin.
Diskontní řetězec KiK přichází na český trh s novým věrnostním
programem.
Billa je novým generálním partnerem Českého olympijského a paralympijského týmu.
Pro příští tři sezony bude Tipsport hlavním partnerem biatlonových
reprezentací na všech seniorských i mládežnických úrovních.