# Aktuality # Marketing # Reklama
Vánoční kamion Coca-Cola začíná roadshow po Česku
Celkově vánoční kamion Coca-Coly letos navštíví 25 českých měst a přijede i na Slovensko.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Celkově vánoční kamion Coca-Coly letos navštíví 25 českých měst a přijede i na Slovensko.
Jubilejní desátý ročník callcentrové soutěže Czech Contact Center Award
byl poprvé vyhlášen na samostatné akci.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Sazka založila novou divizi Zákaznické zkušenosti, jejím ředitelem se
stává David Schenk.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Do čela společnosti Biano nastupuje Peter Hupka, provozním ředitele se
stává dosavadní CMO Ondřej Bolkovec.
Ve více než 4000 dealerství po celém světě uvede Škoda Auto svou novou
firemní identitu.
Cílem nové komunikace je vrátit Heureku zpět do popředí e-commerce
v očích uživatelů, a to se zatím daří, říká za Heureka Group šéf
brand marketingu Jiří Struk.
Mondelēz přináší před sváteční sezónou speciální vánoční edice
svých značek Milka, Fidorka a Opavia.
Glami spouští experimentální verzi AI nákupní asistentky.
Návštěvníkům vyhledá oděv podle jejich přání.
Lihovar Žufánek mění po šesti letech design své produktové řady.
Připravila ho agentura Little Greta.
Značka Gynella, nabízející intimní péči pro ženy, bojuje s algoritmy na
sociálních sítích, kterým vadí slova jako vagína či ovulace.