Mattoni 1873: Příležitosti hledáme neustále
Příležitosti hledáme v portfoliu PepsiCo i v rámci naší skupiny,
která působí v několika zemích, říká marketingový ředitel Mattoni
1873 Michal Šlechta.
Příležitosti hledáme v portfoliu PepsiCo i v rámci naší skupiny,
která působí v několika zemích, říká marketingový ředitel Mattoni
1873 Michal Šlechta.
# Aktuality # Marketing # Udržitelnost
V příštím roce chce Bohemia Sekt prohloubit své udržitelné aktivity,
zaměří se více i na vína bez alkoholu.
Orlen Unipetrol začíná ve své síti čerpacích stanic propagovat pouze
značku Orlen, Benzina mizí.
Air Bank plánuje začátkem příštího roku představit nové platební
řešení pro rozšíření bezhovostního placení. Uvede ho po značkou Cvak.
Hamé uvádí nové trvanlivé ochucené paštiky, do prodeje dává pět
příchutí.
Český hokej se spojuje se značkou Vilgain, jež se stává oficiálním
výživovým partnerem všech kategorií národního týmu.
Coca-Cola je na vybraných prodejních místech v Česku nově k dostání
v jednolitrové skleněné lahvi.
Hlavním motivem kolekce pro olympiádu v Paříži je česká vlajka
na hrudi.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Generální ředitelkou Vodafonu v České republice bude od ledna
Violeta Luca.
# Aktuality # Marketing # Retail
Nový gastro koncept Natoo vstoupil na český trh. Cílí na lidi, kteří
chtějí jíst zdravě.