AI nástroje, které se vyplatí zařadit do marketingu
AI nástrojů přibývá denně několik stovek až tisíců. Jak se v tom
vyznat, co testovat a co je naopak naprostá ztráta času, energie i peněz?
AI nástrojů přibývá denně několik stovek až tisíců. Jak se v tom
vyznat, co testovat a co je naopak naprostá ztráta času, energie i peněz?
Organizace House of Lobkowicz buduje svou novou identitu „Moderní Noble
Family”.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Air Bank, Fio banka, mBank a Moneta Money Bank představují možnost
bezhotovostního placení u malých obchodníků. Podpoří ji kampaní.
# Aktuality # Marketing # Retail
Bageterie Boulevard na pražském letišti uvede novou službu – donášku
objednávky přímo na gate. Zároveň zavádí nové boxy v balení do
letadla.
Jako první si novou službu Scan&Go vyzkouší zákazníci v prodejně OC
Igy České Budějovice.
Cupra i loni patřila mezi nejrychleji rostoucí značky v Evropě. V druhé
polovině letošního roku představí novou vizuální identitu své
komunikace.
Cukrárna Ollies se loni rozrostla do centra Prahy s konceptem butikové
cukrárny. Letos by chtěla po loňských investicích svoji činnost
stabilizovat a také se ohlíží po strategickém rozvoji formou franšízy.
# Aktuality # Retail # Marketing
Alza nabídne členům programu AlzaPlus+ nově i slevy na své privátní
značky.
Po 18 letech na trhu přichází realitní značka Svoboda & Williams
s rebrandingem a novým vizuálním stylem.
Za novou byznys marketingovou platformu NProduction stojí Nikol
Pavlíčková.