Marketing J&T Banky nově vede Jan Horák

Čt 20. dubna 2017 10:28 1 min Sdílet

# Aktuality # Lidé

Marketingové oddělení J&T Banky nově vede Jan Horák. Do J&T Banky přišel ze Citibank Europe, později Raiffeisenbank, kde zastával pozici šéfa digitální akvizice a budoval digitální strategii pro Raiffeisenbank International ve Vídni. Svou pracovní kariéru v oblasti financí zahájil v mBank, kde byl šéfem marketingu pro Českou a Slovenskou republiku.  Na novém působišti střídá Petra Málka, který po více než 15 letech v působení marketingu přechází do oblasti business developmentu napříč skupinou J&T. Hlavní úkolem Jana Horáka je navázat na dlouhodobé budování značky banky a upevnění její pozice v prostředí, které je stále více digitální.

Jan Horák, foto: J&T Banka
Jan Horák, foto: J&T Banka

-mav-

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.