AI copywriterům pomáhá, dobrý text ale nenapíše
Umělá inteligence se stává součástí i práce copywriterů, kreativní
text je ale stále dílem lidí. I o tom se mluvilo na konferenci Copywriting
od A do Z.
Umělá inteligence se stává součástí i práce copywriterů, kreativní
text je ale stále dílem lidí. I o tom se mluvilo na konferenci Copywriting
od A do Z.
Musíme vždy respektovat omezení, která zákazníci pro komunikaci
jednotlivých obchodů vyžadují, říká Marika Přinosilová z marketingu
Omnipolu.
Marketing společnosti Kaumy a její vlajkové značky 4slim má nově na
starosti Monika Vokřínková.
Pepco zahájilo propagaci své pravidelné nabídky produktů za mimořádně
nízké ceny.
# Aktuality # Marketing # Reklama # Retail
E-shop Grizly.cz chce rozšířit svou přítomnost v kamenném
retailu.S maskotem oranžového medvěda bude komunikovat i nadále.
Novou soutěž zdůrazňující hudební zaměření a podporující délku
poslechu zahájilo Rádio Blaník.
Kromě burgerů se McDonald’s zaměří v letošním roce také na kuřecí
nabídku a kávu. Zároveň chce v tuzemsku zrychlit svou expanzi.
A 11 Group, pod kterou patří tituly Náš region nebo televize A 11, kupuje
podíl v marketingové agentuře Influence Lab.
Sledování sportovního klání v posledních letech prochází výraznou
změnou. A sponzoři s ní musí při přípravě komunikace počítat.
# Aktuality # PR # Marketing # Lidé
Marketingový tým Bontonfilmu nově povede Lukáš Vedral, který do jeho čela
nastupuje z pozice dlouholetého tiskového mluvčího a manažera komunikace.
Novou tiskovou mluvčí je Eva Albrechtová.