Marketingové kampaně lze optimalizovat na nižší uhlíkovou stopu
Kombinací kreativity, technologie a environmentální odpovědnosti můžeme
vytvořit digitální ekosystém, který může prosperovat, píše Štěpán
Patrovský.
Kombinací kreativity, technologie a environmentální odpovědnosti můžeme
vytvořit digitální ekosystém, který může prosperovat, píše Štěpán
Patrovský.
Osobní značka je pro řadu profesionálů a podnikatelů nikoliv výhodou, ale
podmínkou, zaznělo na druhém ročníku networkingového eventu Meet&Deal.
Martin Písařík je náš ambasador, který dodává komunikaci lehkost. Navíc
bychom ho rádi využili i v rámci našeho CSR projektu Neviditelní, říká
nová ředitelka marketingu společnosti Provident Financial Vladimíra
Vagenknecht.
# Aktuality # Lidé # Marketing
Šéfkou marketingu společnosti Provident Financial je od března Vladimíra
Vagenknecht.
Zvýšení povědomí o značce, ale i příspěvek k celkovému obratu
přináší e-shopům kampaně v tradičních médiích. Vyplynulo to
z diskuse na setkání Eshopista.
Rádio Blaník slaví 25. narozeniny, chystá koncert s účastí Boney M,
výběrovou edici CD, blanickou kapelu i kontaktní kampaň v regionech.
Český výrobce povlečení Lejaan zahajuje TV kampaň a hledá cestu ke
čtyřicátníkům.
Monika Hořínková opustila komunikaci Czech News Center a zamířila do
komunikačního týdnu ČSOB. V něm dochází k několika změnám.
Kongresové centrum Praha chce svou značku posunout směrem k prémiovosti.
Udržitelnost je přitom jedním z pilířů na této cestě, popisuje Roman
Sovják, obchodní a marketingový ředitel společnosti.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Ředitelkou korporátní komunikace a marketingu skupiny Czechoslovak Group se
stala Kateřina Petko.