Digitální Radio Energic zahájilo PR a marketingovou kampaň
Nová celoplošná hudební stanice digitální stanice Radio Energic zahájila
marketingovou kampaň.
Nová celoplošná hudební stanice digitální stanice Radio Energic zahájila
marketingovou kampaň.
Poslední den v dubnu byla finalizována transakce mezi Grupou Maspex a Pernod
Ricard Group o převzetí značky Becherovka.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Novým obchodním a marketingovým ředitelem společnosti Securitas ČR je
Tomáš Pánek.
Influencer marketing by se neměl oddělovat od mediálního plánování,
cestou pro jeho zefektivnění jsou adresabilní kampaně, píše Michaela
Krchová.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Novým marketingovým ředitelem Ušetřeno.cz se stal Jan Stejskal.
Značka O2 se v komunikaci zaměří na pozornost k zákazníkům, zdůraznit
chce zlepšování jejich životů díky vhodným technologiím.
Lidé naši značku sice stále znají, ať už přímo, nebo od rodičů či
prarodičů, ale už jim schází ochota ke koupi, říká Vojtěch Matýs ze
společnosti Zepter.
Nadační běh Wings for Life se letos uskuteční 5. května, jeho cílem je
vybrat prostředky na výzkum poranění míchy.
V marketingu, reklamě i PR se pozornost stala novou měnou. Jak pozornost
získat, udržet a jak s ní pracovat, řešila konference OmniConnect 2024.
Jednou z motivací účasti generálního ředitele RD Rýmařov Jiřího
Buchala v pořadu Utajený šéf bylo i zviditelnění firmy, a s tím
spojený marketing. Mluví o tom, proč se natáčení účastnil a jak zapadá
do marketingové strategie firmy.