Loterie Korunka mění po 27 letech název, je z ní Maxa
Loterie Korunka mění svůj název na Maxa. Nově se také spojuje se sportem,
stává se titulárním partnerem druhé hokejové ligy.
Loterie Korunka mění svůj název na Maxa. Nově se také spojuje se sportem,
stává se titulárním partnerem druhé hokejové ligy.
Zejména lokální značky se spojují s hudebním festivalem Valašský
špalíček.
Sportovně-byznysová ocenění Sport Alive Awards se letos uskuteční
v šesti kategoriích s jednou změnou.
Survivor vynesl Mikýře na přední příčky nejznámějších tuzemských
influencerů, vyplývá z pravidelného průzkumu FPH VŠE Influencer monitor.
Nová vizuální identita Muzea Prahy má ambici podtrhnout proměnu
konzervativní instituce v inovativní volnočasový prostor pro veřejnost.
Kategorie tzv. „zero“ produktů, tedy nápojů bez alkoholu, dlouhodobě
celosvětově roste, zejména u mladých dospělých, říká Martin Fousek
z Bohemia Sekt.
Jak zaujmout spotřebitele reklamním sdělením nebo diváky u televize
vědeckými novinkami? Na to odpovídal letošní ročník konference
Communication Summit.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Novým marketingovým ředitelem (CMO) komunikační sítě Munipolis se stal
Jakub Horák.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Novým CMO Knihobotu se stává David Novák. Povede marketing firmy napříč
trhy, chce stvořit sebevědomou zahraniční značku.
Skoro 300 milionů věrných diváků už nasbíral kanál s názvem MrBeast.
Žádný jiný jich nemá více. K radosti Amazonu i dalších značek.