 
	
Direct pojišťovna: Začínáme novou etapu, DNA se ale nemění
				Nechceme stavět izolované firmy, ale svět Directu, který bude přinášet
lidem venku „lehkost naplno“, říká marketérka Direct pojišťovny Nela
Maťašeje.
		
		 
	
				Nechceme stavět izolované firmy, ale svět Directu, který bude přinášet
lidem venku „lehkost naplno“, říká marketérka Direct pojišťovny Nela
Maťašeje.
		
		 
	
				Vystoupení České filharmonie v legendární Carnegie Hall bude orchestr
streamovat na svých webových stránkách. Diváky na přenos láká kampaní
Nezapomeňte!, ve které vystupují sami hudebníci i šéfdirigent Semjon
Byčkov.
		
		 
	
				Tipsport jako prvnímu influencerovi ve své historii nabídl Filipu
Ondráškovi dlouhodobou spolupráci.
		
		 
	
# Aktuality # Marketing # Retail
				Výrobce chytrého oblečení CityZen rozšiřovat svou prodejní síť. Spolu
s tím investuje do reklamních kampaní. 
		
		 
	
				Skupina Direct Pavla Řeháka mění svou vizuální identitu a sjednocuje logo
svých firem. S novým symbolem představuje také významné růstové plány
do budoucna.
		
		 
	
				Pro budování značek může být důležité i to, co neumíme vyčíslit,
zaznělo na letošním ročníku konference Brand management z úst
klíčového řečníka Johna Hegartyho.
		
		 
	
				Tři příběhy, které letos zákazníci uvidí nejen na televizních
obrazovkách, mají za úkol představit značku Cibule Bistro.
		
		 
	
				Po deseti letech existence se investiční skupina Fidurock rozhodla pro
reklamní komunikaci v médiích. Jejím cílem je znalost značky
i povědomí postupně zvyšovat.
		
		 
	
# Aktuality # Marketing # Lidé
				Firma chystá v blízké době pod novým majitelem i marketingovým vedením
výraznější změny v korporátní identitě.
		
		 
	
# Aktuality # Marketing # PR # Lidé
				Čedok rozšiřuje své vedení, členkou představenstva se stává Edita
Rendlová, jež bude zodpovědná za prodej, marketing a komunikaci.