# Aktuality # Marketing # Lidé
Marketingovým ředitelem Ovečkárny se stal Matěj Slavík
Do čela marketingu e-shopu Ovečkárna nastupuje Matěj Slavík, do firmy
přichází z Notina.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Do čela marketingu e-shopu Ovečkárna nastupuje Matěj Slavík, do firmy
přichází z Notina.
Mezi chatboty u Čechů dominuje ChatGPT, běžná je i komunikace
s firemními boty, vyplývá z průzkumu Bot Doctora.
Vybrané závody seriálu MotoGP se objeví i na hlavním kanálu TV Nova.
Připraveno je i speciální vysílání Televizních novin přímo
z brněnského náměstí.
# Aktuality # Lidé # Marketing
Marketingovou manažerkou společnosti TIMO, českého výrobce spodního
prádla, se stala Lada Černá.
Stávající marketingový ředitel skupiny Nova Jakub Strýček se přesouvá
do mateřské CME. Jeho místo zaujme Jakub Folauf, který na Nově pracuje od
roku 2021.
# Výzkum # Marketing # Reklama
Maskoti značek jsou Čechům v reklamách spíše sympatičtí, ale k nákupu
je většinou nepřesvědčí, ukazují výsledky reprezentativního výzkumu
MNForce.
Carsharing není jen o dopravě, ale o celkovém životním stylu, říká
Tomáš Brada, marketingový ředitel společnosti Louda Auto, v jejímž
portfoliu je i služba Car4Way.
Nechceme naši značku teď stavět jen na produktu, ale spíš na zážitku
z jízdy a radosti z pohybu, říká marketingový manažer cyklistické
značky Pells Ondřej Šimko.