Marketéři musí být zvědaví a chtít se učit novým věcem
V záplavě trendů a technologických vychytávek není možné, aby lidé
pracující v marketingu ustrnuli ve vývoji.
V záplavě trendů a technologických vychytávek není možné, aby lidé
pracující v marketingu ustrnuli ve vývoji.
Kategorii Marketers v soutěži Young Lions CZ ovládli marketéři
z Plzeňského Prazdroje. Vítězným týmem je dvojice Šimon Pokorný a
Martin Hanousek.
Až 73 % marketérů bude letos raději spoléhat na stávající zákazníky,
než aby se pouštěli do rozvoje nových trhů, vyplývá z výzkumu
společnosti Gartner.
Pandemie koronaviru, která mnoho firem uvrhla do nepříjemné ekonomické
situace, může být pro vnímání marketingu přínosná, zaznělo na
konferenci Brand Management.
Poslední kategorie, která se na letošním ročníku soutěže Young Lions
vyhlašovala, byla kategorie marketérů.