# Aktuality # Internet & Mobil # Tisk
Burda prodlužuje jarní Dny Marianne o den, startují 12. dubna
BurdaMedia Extra prodlužuje o den konání jarní části své největší
nákupní akce Dny Marianne.
# Aktuality # Internet & Mobil # Tisk
BurdaMedia Extra prodlužuje o den konání jarní části své největší
nákupní akce Dny Marianne.
Burda International CZ oznámila, že neplánuje pro příští rok žádné
škrty ve svém časopiseckém portfoliu.
Mediální společnost Burda International CZ soustředí své hlavní eventy
pod tři vlajkové tituly ze svého portfolia. V souhrnu jimi osloví tisíce
lidí. Cílí přitom jak na koncové zákazníky, tak i na segment B2B.
Největší nákupní magazínový event Dny Marianne startuje v pátek
16. září, akce potrvá do 18. září 2022.
Většinový vlastník francouzského časopisu Marianne Daniel Křetínský
donutil redakci změnit nadpisy na titulní straně dnešního vydání
časopisu.
Vydavatelství Burda International upravuje portfolio. Tituly Katka, Marie
Claire, Joy, Náš útulný byt a Pošli recept skončí.