Sportisimo mění prodejny, vzorem je pobočka v Palladiu
Sportisimo otevřelo v pražském Palladiu prodejnu v novém designu. Podle
ní se budou následně rekonstruovat další.
Sportisimo otevřelo v pražském Palladiu prodejnu v novém designu. Podle
ní se budou následně rekonstruovat další.
# Aktuality # Reklama # Retail
Ústřední písní vánoční kampaně Lidlu je Půlnoční od Václava
Neckáře. Zároveň začíná sběratelská akce, kdy zákazníci mohou získat
za nákupy porcelán Thun.
Družstvo CBA plánuje zavádět na některých prodejnách teplé pulty
s občerstvením a toalety. V jiných menších prodejnách naopak bude
obslužné pulty rušit.
Skupina COOP přechází do ostré fáze prodeje potravin online. Služba e-Coop
má zlepšit obslužnost na vesnicích a malých městech. Nabídne
výdejní boxy.
Původem nizozemský řetězec Action otevírá ve čtvrtek 27. srpna dvě
prodejny – v Hradci Králové a Kladně. Do konce roku jich bude
mít pět.
Malé prodejny už tolik nezanikají. Potvrzuje to výzkum agentury Nielsen.
Loni skončilo 195 prodejen, zatímco v roce 2018 celých 513.
Pod vlivem pandemie téměř polovina maloobchodních nájemců uvažuje
o snížení počtu poboček či zmenšení plochy svých prodejen, ukazuje
průzkum společnosti CBRE.
# Retail # Reklama # Aktuality
Fruitisimo spouští svou první velkou kampaň a také vstoupilo do retailu
s nabídkou nanuků a zmrzlin. S plány na expanzi je ale opatrné.
Nový systém věrnostních karet má cílit na zákazníky individuálně.
„V tuto chvíli probíhá testovací fáze a novinku spustíme na podzim,“
říká Roman Mazák, předseda Družstva CBA CZ.
Ztráty českého pivovarnictví za tři měsíce nouzového stavu přesahují
4,7 mld. Kč, rostly jen tržby v maloobchodě. Gastro žádá
podporu vlády.