Na Příkopě vznikne maloobchodní komplex 100Yards
Začala výstavba nového maloobchodního a kancelářského projektu na
pražské třídě Na Příkopě.
Začala výstavba nového maloobchodního a kancelářského projektu na
pražské třídě Na Příkopě.
Za prvních šest měsíců letošního roku na český maloobchodní trh
vstoupilo 15 nových značek.
# Aktuality # Internet & Mobil
Internetovým a zásilkovým obchodům tržby v letošním v březnu
meziročně klesly o 19 %, uvádí statistika ČSÚ.
Maďarská investiční skupina Oriens koupila společnost FF Holding, která
zahrnuje i síť prodejen potravin Flosman v Jihočeském kraji. Vedení
zůstává zatím nezměněno.
Pod vlivem pandemické situace se podoba českého retailu proměňuje. Roste
podíl privátních značek i akčních nákupů. Svou pozici posilují
diskonty.
Privátní značky rostly v loňském pandemickém roce o poznání rychleji
než značkové výrobky.
Čeští spotřebitelé se dokázali koronakrizi přizpůsobit a panické
nákupy již nehrozí, ovšem kvóty na české potraviny jsou podle Tomáše
Prouzy, prezidenta SOCR ČR, nebezpečná věc.
O 26 % více než předloni utratili Češi v roce 2020 na internetu.
„Několikrát do roka nám starosta nějaké menší obce nabízí prostor,
kde můžeme otevřít prodejnu s nulovým anebo opravdu symbolickým nájmem,"
říká Dalibor Novák, marketingový ředitel Potraviny Kubík.
I vinaře zasahují pandemická opatření. Aby podpořili své prodeje,
orientují se na prodej online a v maloobchodních řetězcích.