Retail Summit: Češi jsou na obchodníky naštvaní nejvíc z Evropy
Až 47 % českých spotřebitelů je naštvaných na obchodníky i výrobce,
zaznělo na letošním Retail Summitu.
Až 47 % českých spotřebitelů je naštvaných na obchodníky i výrobce,
zaznělo na letošním Retail Summitu.
Podíl privátních značek na celkových tržbách rychloobrátkového zboží
se loni meziročně zvýšil z 24 % na 26 %, ukazují to data agentury
NielsenIQ.
Nová síť maloobchodních prodejen Bonveno plánuje kromě otevírání
nových poboček i spuštění mobilní aplikace a vlastní e-shop.
# Retail # Marketing # Aktuality
Letos chce Makro rozšířit alianci Můj obchod o 10 % na 770 členů.
Zároveň bude expandovat i s novým konceptem Bonveno a rozvíjet spolupráci
s Košíkem.
Ministerstvo průmyslu a obchodu vyhlašuje další výzvu dotačního programu
Obchůdek 2021+. Cílem je podpořit malé prodejny na venkově.
Tržby v maloobchodě se v listopadu loňského roku zvýšily o 0,9 %.
Jedná se o první růst po 18 měsících poklesu.
Do České republiky vstoupil loni stejný počet nových značek jako
předloni. Letos přibudou nové.
Tržby obchodníků o třetím adventním víkendu byly meziročně o deset
až 20 procent vyšší.
Makro si připomíná deset let od vzniku svého konceptu nezávislých prodejen
partnerských maloobchodů Můj obchod. O jeho rozvoji i plánech mluví
Miroslav Pácl.
První etapa rekonstrukce Václavského náměstí byla dokončena. Díky tomu
se zvyšuje zájem značek, které zde otevírají své obchody.