Fameplay mění byznys model, tvoří internetové TV pro značky
Bývalá internetová televize Mall.tv oznámila změnu své strategie a
obchodního modelu. Primárně se zaměří na tvorbu internetových televizí
na míru pro jednotlivé subjekty.
Bývalá internetová televize Mall.tv oznámila změnu své strategie a
obchodního modelu. Primárně se zaměří na tvorbu internetových televizí
na míru pro jednotlivé subjekty.
Od 1. dubna se Mall.tv přejmenuje na Fameplay.tv. Vizuální identitu
připravilo Studio Najbrt. Video platforma ohlašuje také záměr být
aktivnější na mezinárodních trzích.
Reality show BeerMaster, která má zvýšit povědomí o značce Budějovický
Budvar, se vysílá i na tematické stanici Nova Action.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Koncert nazvaný „Z hospody do hospody“ skupin Chinaski a Mig 21 bude ve
středu večer živě přenášet Mall.tv z plzeňského pivovaru na obrazovky
téměř tří tisícovek tuzemských hospod.
# Aktuality # TV # Internet & Mobil
Zpráva APA zmiňuje příznivý vývoj české seriálové tvorby a rostoucí
zájem diváků o sledování seriálů.
Internetová televize Mall.tv využívá povánočního období k podpoře
svého zatím posledního hraného seriálu Terapie sdílením.
Ve vánoční kampani chce Mall.c ukázat, že svátky jsou o malých
i velkých radostech. Nově komunikací provází sloní hrdina.
Mezinárodní akademie televizních umění a věd vyhlásila v New Yorku
internetový seriál #martyisdead jako vítěze mezinárodní ceny Emmy
v kategorii krátkých seriálů.