Trend: Řetězce otevírají prodejny malého formátu
Měnící se životní styl a koronakrize se odráží v rostoucí poptávce po
čerstvých potravinách a hotových jídlech. Trendem se stávají prodejny
malých formátů.
Měnící se životní styl a koronakrize se odráží v rostoucí poptávce po
čerstvých potravinách a hotových jídlech. Trendem se stávají prodejny
malých formátů.
Zákazníci Makra si mohou nově objednat zboží přes internet a vyzvednout si
ho připravené na pobočce.
Kauflandu se nakupování s pomocí mobilní aplikace K-Scan osvědčilo a
zavádí ji nyní na dalších více než 30 prodejen. Aktuálně ji využívá
6 až 12 % zákazníků denně.
EP Global Commerce Daniela Křetínského má zájem dál navyšovat podíl ve
společnosti Metro AG.
Od srpna nabízí Kaufland možnost samoobslužného nakupování přes mobilní
aplikaci.
Společnost Marko Cash & Carry ČR připravila nový koncept své
partnerské sítě Můj obchod.
Společnost Makro rozjíždí nový e-shop. Zdarma jej mohou využívat
členové aliance Můj obchod, kteří provozují kamenné prodejny.
Makro Cash & Carry odstartovalo iniciativu na oživení českých podniků.
Do kampaně se zapojil i šéfkuchař Přemek Forejt.