Makro: Prodejny Můj obchod v novém konceptu mají lepší výkon
Makro si připomíná deset let od vzniku svého konceptu nezávislých prodejen
partnerských maloobchodů Můj obchod. O jeho rozvoji i plánech mluví
Miroslav Pácl.
Makro si připomíná deset let od vzniku svého konceptu nezávislých prodejen
partnerských maloobchodů Můj obchod. O jeho rozvoji i plánech mluví
Miroslav Pácl.
O proměně zákaznických preferencí, složení cílových skupin
i komunikaci pod vlivem pandemie mluví Lenka Hanáčková z Makro Cash &
Carry ČR.
Makro Cash & Carry ČR dává na trh novou vegetariánskou řadu
rostlinných masových produktů pod vlastní značkou Metro Chef.
Makro odstartovalo kampaň na podporu letos pátého ročníku akce Den
soukromého podnikání. Ta vyvrcholí v úterý 13. října.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Leo Burnett zvítězila v tendru společnosti Makro a pro obchodní řetězec
bude následující tři roky zajišťovat strategický marketing a přípravu
komunikačních kampaní.