Makro ČR vytvořilo v CGI kampani sochu burgeru
Makro využívá v nové kampani CGI technologii, v níž vytvořil kinetickou
sochu burgreru.
Makro využívá v nové kampani CGI technologii, v níž vytvořil kinetickou
sochu burgreru.
Absolutním vítězem ocenění Mastercard Obchodník roku se stal lékárenský
řetězec Dr.Max.
# Reklama # Retail # Aktuality
Před 25 lety, konkrétně 10. září 1997, se v Ostravě otevřela první
prodejna Makro.
Můj obchod otevřel již celkem 30 prodejen v novém „modrém“ kabátě.
Koncept se osvědčil v menších městech. Původní prodejnu na pražském
Náměstí Míru ale zavírá.
Makro Cash & Carry se připojuje ke globálním oslavám #MetroHeroesDay,
rozdává tzv. Štědré kupóny.
Retail Summit Action se zaměřil na změny v obchodování v době covidové,
které přinutily prodejce a výrobce učinit řadu kroků dřív, než
plánovali.
Čeští zákazníci oceňují možnost sami se otestovat. Za dva týdny si
v obchodních řetězcích nakoupili přes 150 tisíc kusů
antigenních testů.
O samotestovací sady je velký zájem, proto řetězce začínají nabízet
další druhy testů.