Makro ČR dodává kampaní „nadšení“ české gastronomii
Makro ČR přichází s novým komunikačním konceptem „Dodáváme
nadšení“. Zdůrazňuje tak svou roli partnera pro gastro podniky.
Makro ČR přichází s novým komunikačním konceptem „Dodáváme
nadšení“. Zdůrazňuje tak svou roli partnera pro gastro podniky.
Makro využívá v nové kampani CGI technologii, v níž vytvořil kinetickou
sochu burgreru.
Počítačově generované obrazy v reálném prostředí se stávají
součástí české reklamy. Přinášíme přehled letošních CGI kampaní.
Makro si v kreativním tendru zvolilo agenturu Dentsu Creative.
Košík zahájil expanzi na slovenský trh. Svou službu nabídne nejdříve
v Bratislavě a Zvolenu, dalších šest měst přidá do konce roku.
Aliance Můj obchod pod záštitou společnosti Makro ČR otevřela druhou
prodejnu s neomezenými nákupy v režimu 24/7.
Sázka na lokálnost a autentičnost náborové kampaně se Makru vyplácí.
První vlna do firmy přivedla nové kolegy.
Hybridních či plně automatizovaných prodejen na českém trhu přibývá a
s tím roste i počet hráčů, kteří bezobslužný prodej testují.