Studenti vytvořili kampaň pro alergiky „Pořádně si frrrkni“
E-mailingovou kampaň propagující zboží pro alergiky vytvořili studenti
Masarykova ústavu při ČVUT.
E-mailingovou kampaň propagující zboží pro alergiky vytvořili studenti
Masarykova ústavu při ČVUT.
Podle statistik společnosti Mailkit je aktivita botů v e-mail marketingu na
vzestupů, za posledních pět se zvýšila až o desítky procent.
Počet cílených phishingových útoků v České republice se oproti
loňskému roku zvýšil o 70 procent.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Pozici marketingové manažerky poskytovatele e-mailových řešení
společnosti Mailkit nově zastává Martina Hubená.
Doručení a doručitelnost dnes mají v e-mail marketingu zcela odlišný
význam, upozorňuje Martin Schwill z Mailkitu.
Co vše může stát v cestě kvalitního e-mail marketingu, popisuje Jakub
Olexa, ředitel společnosti Mailkit.
# Aktuality # Internet & Mobil
Podíl Čechů, kteří několikrát denně používají různé chatovací
aplikace, se mezi lety 2018 a 2020 zvýšil o 16 procentních bodů, ukazuje
výzkum Mailkit.
Pandemie koronaviru s sebou přinesla i zvýšený zájem o e-mail marketing.
O častých chybách, kterých se firmy dopouští, mluví Jakub Olexa
z Mailkitu.