Mattoni 1873 loni dosáhla tržeb ve výši 25 miliard Kč
Společnosti Mattoni 1873 meziročně stouply tržby o více než 12 % na
25 miliard korun. Objem výroby celé skupiny překonal hranici dvou miliard
prodaných výrobků.
Společnosti Mattoni 1873 meziročně stouply tržby o více než 12 % na
25 miliard korun. Objem výroby celé skupiny překonal hranici dvou miliard
prodaných výrobků.
Magnesia spouští novou kampaň, s níž navazuje na dubnový redesign své
značky.
Přechod od erbu evokujícího aristokratické dědictví k ikoně lva nám
umožnil využít přirozené síly značky, přibližuje autor nové podoby
Magnesie Fabrizio Severino.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Po jedenácti letech představuje Magnesia novou vizuální identitu. Ve středu
loga je nově lev jako „symbol síly přírodního hořčíku".
Magnesia spustila kampaň na podporu ochucených funkčních vod Plus Antistress
a Focus.
# Aktuality # Marketing # Retail
Výrobce Mattoni, Aquily či Magnesie rozjel vlastní e-shop. Dopravu nabízí
ve vybraných městech po celé republice.
Společnost Mattoni 1873 rozváží po Praze nápoje svých značek Mattoni,
Magnesia, Aquila, Mirinda či Pepsi.