Luxus z druhé ruky roste pětkrát rychleji než nové zboží
Jedním ze současných trendů luxusního segmentu je zvýšený zájem
spotřebitelů po luxusním zboží z druhé ruky.
Jedním ze současných trendů luxusního segmentu je zvýšený zájem
spotřebitelů po luxusním zboží z druhé ruky.
Firma podnikatele Michala Voráčka koupila slovenskou zpravodajskou
televizi TA3.
Na pražském STrahově se uskutečnilo fotografování českých sportovců pro
novou kampaň značky Under Armour.
Zalando zdvojnásobuje počet módních návrhářů v kategorii Zalando
Designer, kampaní chce přitáhnout zákazníky k luxusu.
Výhled luxusního segmentu na letošní rok zůstává nejistý. Obrat se
může pohybovat mezi 250 až 295 miliardy eur.
Tematický kanál Prima Cool si 1. dubna 2021 připomíná dvanáct let na
českém televizním trhu.
Český národní panel se distancuje od spoluautorství studie o sportu,
kterou zpracovala Národní sportovní agentura.
Během pandemie vzrostl mnohonásobně online prodej luxusních značek.
V dubnu dokonce meziročně o 209 %.