Mura: Média už berou programatický obchod vážně
Média by si měla pohlídat to, aby nebyla v oblasti programatického prodeje
závislá na velkých hráčích, upozorňuje v komentáři Roman Mura.
Média by si měla pohlídat to, aby nebyla v oblasti programatického prodeje
závislá na velkých hráčích, upozorňuje v komentáři Roman Mura.
Tematická stanice Yachting TV žádá Radu pro rozhlasové a televizní
vysílání o licenci pro online distribuci.
Rok 2022 přinesl luxusnímu segmentu po pandemii značné oživení. Letos se
však očekává kvůli ekonomické situaci zpomalení.
Celkem osm epizod bude sledovat cestu finalistek za uskutečněním životního
snu od castingových kol až po galavečer.
TIC Brno zveřejnilo nová videa na podporu brněnského podzemí. Jejich
autorem je design studio Street Dog.
Do roku 2030 by mělo metaverzum i další digitální aktivity tvořit až
desetinu trhu s luxusem.
Zalando získalo většinový podíl v globální módní a lifestylové
mediální značce Highsnobiety.
Facebook či Instagram se hemží padělky. Nejvíce to poškozuje luxusní
značky v čele s Louis Vuitton.