Pivo Proud dosahuje v kampani „stavu beztíže"
Pivovar Proud spouští spotřebitelskou soutěž Zero Gravity. Spojuje v ní
lehkost svého piva se zážitkem letu ve stavu beztíže.
Pivovar Proud spouští spotřebitelskou soutěž Zero Gravity. Spojuje v ní
lehkost svého piva se zážitkem letu ve stavu beztíže.
Fortuna pokračuje v novém komunikačním konceptu, tentokrát v kampani
pracuje s oživlými talismany a symboly štěstěny.
Mléčná oplatka Mila spouští kampaň „Nekonečno malých radostí“,
s níž představuje svou zmenšenou verzi.
Kurýrní služba pro rozvoz jídla Wolt spouští kampaň „Radost z jídla
doručena“.
Astrid podporuje s tváří Pavlíny Němcové svou novou kosmetickou řadu
Astrid Bioretinol.
„V nejistých časech pandemie si lidé pomáhají, pomozme i planetě,“
apeluje Greenpeace v novém spotu ke kampani #spoluproklima.