Do čela letní AdParády se dostala kampaň na Louskáčka
„Závistivá“ kampaň upozorňující na letošní ADC Czech Creative Awards
se stala vítězem letní reklamní hitparády.
„Závistivá“ kampaň upozorňující na letošní ADC Czech Creative Awards
se stala vítězem letní reklamní hitparády.
Art Directors Club bude poprvé komunikovat svou soutěž ADC Czech Creative
Awards i v outdooru.
Porotu letošního ročníku soutěže ADC Czech Creative Awards povedel
Gabriela Lungu z VMLY&R Commerce London. Přihlášky je možné podávat
od 2. srpna.
Grand Prix v letošní soutěži ADC Czech Creative Awards putuje do agentury
Symbio Digital za kampaň „Projev, který se nikdy nestal“. Klientem roku
je HBO.
Vyhlašování vítězů soutěže ADC Czech Creative Awards 2020 proběhne
online ve čtvrtek 26. listopadu.
ADC Czech Creative Awards zveřejnila shortlist letošních finalistů. Do
finále se dostalo 83 prací.
Cenu čtenářů Aktuálně.cz pro nejlepší reklamu poslední dekády získala
„Ranvej duel“, kterou vytvořila agentura Saatchi&Saatchi pro T-Mobile.
Kreativní soutěž ADC Czech Creative Awards registruje letos 207 prací od
54 přihlašovatelů.