Sazka chce kampaní podpořit zodpovědné hraní
Projektem „Hraj s rozumem“ chce Sazka posílit prevenci a
zodpovědné hraní.
Projektem „Hraj s rozumem“ chce Sazka posílit prevenci a
zodpovědné hraní.
Možnost použít SMS jako nástroj pro přihlášení do soutěže byl doposud
problém. Nyní padlo přelomové rozhodnutí.
Sazka spouští kampaň, v níž bojuje proti zvýšení sektorové daně
loteriím.
Sazka přichází s novou imageovou kampaní. Zdůraznit chce především
hravost i pestrost nabídky.
Loterie Korunku chce novou kampaní podpořit povědomí o značce. Spot
ukazuje radost z výhry pozpátku.
# Aktuality # Marketing # Retail
Sazka se pouští do dalšího rozvoje svého gastronomického konceptu. Ke
kavárnám přidává Pekárny štěstí.