Lokni se s filtrovanou vodou rozšiřuje do škol
Po univerzitách přináší Lokni filtrovanou vodu také do mateřských,
základních a středních škol.
Po univerzitách přináší Lokni filtrovanou vodu také do mateřských,
základních a středních škol.
# Lidé # Marketing # Aktuality
Novým investorem a výkonným ředitelem start-upu Lokni se stává Petr Kasa.
Firma chce rozšířit své filtrační stanice a zařízení do škol
i pražského metra.
Oresi nabídne filtrační systémy Lokni v rámci plánování nové
kuchyně.
Když si zadavatel koupí u nás reklamu, financuje tím vlastně i celý
projekt Lokni, který šetří miliony PET lahví ročně, vysvětluje CEO
start-upu Martin Václavík.
Síť filtračních stanic Lokni vstupuje do osmé školní sezóny, cílí na
30% růst a plánuje rozšíření do dalších měst.
Lokni si v tendru na zajištění reklamy na iCLV plochách vybral mediální
agenturu Geotarget.
Start-up Lokni provozující síť stanic na filtrovanou vodu do vlastní lahve
představuje svou platformu pro digitální reklamu – Lokni iCLV.
Start-up Lokni, jenž nabízí chytré filtrační systémy na kohoutkovou vodu,
si na komunikaci vybral FYI Prague.