FIFA provedla rebrand streamovací služby i FAST kanálu
FIFA uvedla novou podobu své streamovací platformy a zároveň změnila
vizuální identitu FAST kanálu dostupného i v Česku.
FIFA uvedla novou podobu své streamovací platformy a zároveň změnila
vizuální identitu FAST kanálu dostupného i v Česku.
Discovery Channel letos slaví čtyřicet let od svého založení. U této
příležitosti stanice po celém světě vysílá se speciálním zlatým
logem, nasazen je i speciální promo spot připomínající vývoj tohoto
identifikátoru.
Hudební stanice z rodiny MTV prošly od února významnou vizuální
proměnou. Změny se týkají jak obrazového formátu, tak grafické podoby log
jednotlivých kanálů, což má přispět k lepšímu diváckému zážitku a
modernějšímu vzhledu.
Dokumentární kanál Love Nature představil 5. února své nové logo. Tato
změna je součástí širší strategie značky zaměřené na poskytování
vysoce kvalitního obsahu o přírodě a divoké zvěři.
Francouzská skupina Canal+ provedla změny v logotypech svých tematických
programů. Nový design je od ledna viditelný na kanálech Canal+ Sport, Canal+
Sport 2 a Canal+ Action.
Skupina Direct Pavla Řeháka mění svou vizuální identitu a sjednocuje logo
svých firem. S novým symbolem představuje také významné růstové plány
do budoucna.