Češi nechtějí jinou Kofolu ani radikální změnu
Nemůžeme si dovolit kotrmelce, proto jsme se přiklonili k tomu, co si
zvolila naše cílovka, komentuje nové logo Kofoly Ľubica Mieresová.
Nemůžeme si dovolit kotrmelce, proto jsme se přiklonili k tomu, co si
zvolila naše cílovka, komentuje nové logo Kofoly Ľubica Mieresová.
Streamingová služba Disney+ přišla na konci března s grafickou proměnou.
Týká se i českého trhu.
S novou vizuální identitou a novým logem směřuje Český svaz karate na
olympijské hry v Brisbane v roce 2032.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Decathlon mění svou vizuální identitu a představuje nové poslání „Move
People Through the Wonders of Sport“.
Kofola po letech mění logo, etikety, lahve, plechovky i sklenice celého
svého portfolia.
Developerská společnost JRD si ke spolupráci vybrala marketingovou agenturu
Visibility. Představila také nové logo od studia Najbrt.
Popona, vyrábějící ručně šité organizéry a doplňky pro luxusní
kabelky, představuje novou vizuální identitu od agentury Heels Make Deals.
Bang & Olufsen se vrací ke Scuderii Ferrari. Kromě sponzorství Formule
1 připraví i nové speciální edice produktů.
Prim letos oslaví 75 let od založení a 70 let od zahájení výroby
prvních náramkových hodinek.
Po 18 letech na trhu přichází realitní značka Svoboda & Williams
s rebrandingem a novým vizuálním stylem.