# Aktuality # Marketing # Retail
Síť prodejen Žabka mění logo, v kampani hledá prostory
V průběhu roku se celá síť Žabka převleče do nové vizuální idenity.
Kampaní chce zajistit nové prodejny.
# Aktuality # Marketing # Retail
V průběhu roku se celá síť Žabka převleče do nové vizuální idenity.
Kampaní chce zajistit nové prodejny.
Komplex budov Bořislavka Centrum, který právě dokončuje společnost KKCG
Real Estate, má novou vizuální identitu.
Při tvorbě značky je dobré myslet i na některé právní aspekty, které
pomohou předcházet pozdějším nepříjemnostem.
Značka Rim mění svůj vizuální styl. Chce tak posílit komunikaci se
stávajícími partnery a zaměřit se na architekty a designéry.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Hygienické papírové produkty Tento kladou s novým design důraz na
udržitelnost. Změnu podpoří i reklamní kampaní.
V souladu s novou strategií se chce Kia stát hráčem, který mění
pravidla. O ambicích hovoří generální ředitel automobilky v Česku
Arnošt Barna.
Vodafone představil nový globální positioning se sloganem „Together We
Can“. Od pátku jej podpoří i lokální kampaň.
Výrobce nemocničních lůžek přichází s novou vizuální identitou.
Mění přístup k marketingu.
Po téměř 50 letech mění Securitas své logo. Doprovází ho slogan „See
a Different World“.
Český badmintonový svaz má za sebou kompletní rebranding, nově pracuje se
slovem „bad“, anglickým výrazem pro „špatný“ či „zlobivý“.