České ponožkoboty Skinners aktualizují svou identitu
Česká značka ponožkobot Skinners se rozhodla ke změně své vizuální
identity.
Česká značka ponožkobot Skinners se rozhodla ke změně své vizuální
identity.
Vzdělávací platforma #HolkyzMarketingu představuje redesign své značky.
ČPP Servis uvádí nový komunikační koncept. Má podpořit zásadní
rozšíření portfolia nabízených služeb.
Česká značka kožených batohů a kabelek Bagind se rozhodla ke změně
brandingu.
Prague City Tourism představuje nový vizuální styl Prahy. „Využili jsme
covidovou situaci pro kompletní repositioning a rebranding," říká Jana
Adamcová, členka představenstva.
Globální síť mediálních agentur PHD, která je součástí skupiny Omnicom
Media Group, zavádí novou podobu své vizuální identity.
Prague City Tourism představila nové logo a celý vizuální styl pro
prezentaci Prahy turistům u nás i v zahraničí. Implementace bude
probíhat postupně do konce roku 2021.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Uvedení nového konceptu doprovází kampaň, která spojuje virtuální a
reálný svět.
Televizní skupina Nova od pondělí 20. září rebrandovala kanál Nova 2 na
Nova Fun. Zároveň upravila logo i programovou nabídku kanálu Nova Action.
Společnost Avast představila novou identitu své značky a rozšířený cíl
chránit digitální svobodu uživatelů internetu.