Člověk v tísni mění po 30 letech logo, je od Studia Marvil
Česká nezisková organizace Člověk v tísni mění po 30 letech podobu
své vizuální komunikace.
Česká nezisková organizace Člověk v tísni mění po 30 letech podobu
své vizuální komunikace.
Pražská tržnice vypisuje otevřenou soutěž na novou vizuální identitu.
Agentura Adison přichází s novou vizuální identitou. Vytvořila
i vlastní studio na tvorbu audio a video obsahu.
Ondrášovka pod křídly společnosti Kofola představuje nové logo, etiketu,
ekologičtější lahev a novou kampaň.
Pražské BB Centrum mění svůj název na Brumlovku, spolu s tím
představuje i vizuální identitu.
Skupina Deutsche Telekom, které na českém trhu působí prostřednictvím
operátora T-Mobile, představila novou verzi svého loga.
Heureka Group představuje novou firemní identitu a spolu s ní i tři nové
B2B značky.
Autorem nové vizuální identity města Ústí nad Labem je severočeské
studio Trifor.
CK Blue Style mění po 21 letech svoji vizuální identitu, logo upravuje po
14 letech.
# Aktuality # Internet & Mobil
Česká společnost Livesport se po 15 letech rozhodla dát novou tvář síti
webů a aplikací Flashscore.