Prodejci kosmetiky zkouší live shopping, většinou s úspěchem
Na českém trhu se do formátu live shoppingu pustili čeští prodejci
kosmetiky. Na online eventech dokáží nejen prodávat, ale i lákat nové
zákazníky.
Na českém trhu se do formátu live shoppingu pustili čeští prodejci
kosmetiky. Na online eventech dokáží nejen prodávat, ale i lákat nové
zákazníky.
Možnost nechat si objednávky zabalit a odeslat. Takovou službu TikTok nově
nabízí obchodníkům v Británii.
# Aktuality # Marketing # Retail
Dm drogerie spouští v mobilní aplikaci Moje dm vysílání dmLive, nový
formát živého nakupování.
O live shopping mají nyní největší zájem e-shopy se spotřební
elektronikou. V Česku ho vyzkoušela Heureka spolu s hračkářskou značkou
Fisher-Price.
Online nakupování módy ovlivní trend tzv. hyperpersonalizace, dále
nakupování z živého přenosu nebo na TikToku.
Twitter testuje v USA nové nákupní možnosti, vybraným obchodům nyní
nabízí možnost prezentace až 50 produktů s proklikem k nákupu.
Live shopping neboli nakupování z videa v přímém přenosu se stává
i na evropském kontinentu stále populárnější.
Čínská Alibaba se chystá rozšířit svou nabídku služeb i zábavy na
další trhy.