Začít na LinkedInu hned s prodejem se nevyplácí
Komunikace na LinkedInu může firmám přinést mnoho užitku. Začít přes
profesní síť hned prodávat, však není dobrý nápad.
Komunikace na LinkedInu může firmám přinést mnoho užitku. Začít přes
profesní síť hned prodávat, však není dobrý nápad.
Na profesní síti lidé očekávají pracovní výstupy, nikoliv fotky
z vánočních večírků a firemní soutěže. Vyplývá to ze studie Fenomén
LinkedIn 2020.
Profesní sociální síť přišla s várkou novinek. Změny se dotknou
i fungování algoritmů, které tvoří podobu newsfeedu.
Jak na sociálních sítích šířit svá poselství ve zjitřené době
epidemie koronaviru tak, aby nepůsobila nevhodně? Platformy přinesly
marketérům i běžným uživatelům řadu tipů.
Chat na profesní sociální síti se stává stále významnějším
marketingovým nástrojem.